måndag 22 oktober 2012

Hylla din lärare!


Tänk er att arbeta som lärare/förskolelärare under dagtid för att sedan komma hem och vara en bra och engagerad förälder. Fantastiskt och tacksamt att det finns dem som vill ta sig an uppgiften att lära våra barn för livet. Jag är själv lärarbarn där båda föräldrarna var lärare. Fantastiskt lyxigt tyckte jag då. Hela somrarna kunde vi vara tillsammans och de slutade tidigt på dagarna. Vad jag inte såg var allt arbete de gjorde när jag och min bror gått och lagt sig.

Vi beundrar läraryrket och kanske att de får lite för lite uppmärksamhet och uppskattning för allt de gör för våra barn. Nu kan man dock gå in på länken nedan för att hylla en lärare man uppskattar.

Höstiga hälsningar önskar styrgruppen genom Emma.

http://lararhyllningen.se/


Inga kommentarer: